Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Rejestry, ewidencje, archiwa

W bursie prowadzone są rejestry, ewidencje, archiwa:

  1. Księga meldunkowa.
  2. Księga Kancelaryjna.
  3. Księga wychowanków.
  4. Rejestr Wypadków Wychowanków.
  5. Księga ewidencji pieczęci.
  6. Rejestr wydanych zaświadczeń.
  7. Rejestr zaświadczeń dla uczniów.
  8. Księga druków ścisłego zarachowania.
  9. Rejestr faktur.
  10. Księga zastępstw.
  11. Księga Zarządzeń Dyrektora Bursy.
  12. Księga protokołów zebrań Rady Pedagogicznej.
  13. Ewidencja czasu pracy.
  14. Książka kontroli wewnętrznej.
  15. Rejestr Uchwał Rady Pedagogicznej.
  16. Skontrum biblioteczne.
  17. Rejestr wydanych aktów nadania stopnia nauczyciela kontraktowego.
  18. Plany i sprawozdania dot. pracy opiekuńczo-wychowawczej.
  19. Księga wyjść służbowych.
  20. Rejestr praktyk studenckich.
  21. Księgi inwentarzowe.
  22. Książka Obiektu Budowlanego.
  23. Ewidencja akt osobowych pracowników.
  24. Dokumentacja oceny ryzyka zawodowego.
  25. Rejestr zachorowań na choroby zawodowe i podejrzeń o takie choroby.
  26. Rejestr wypadków pracowników.
  27. Rejestr czynności przetwarzania danych osobowych.
  28. Wykaz zbiorów danych (RODO).
  29. Ewidencja osób posiadających upoważnienie do przetwarzania danych osobowych.
  30. Rejestr umów cywilno-prawnych.
  31. Rejestr zamówień publicznych do 130.000.- złotych
Podmiot udostępniający informację:
Bursa Szkolna Nr 12 w Łodzi
odpowiada: Katarzyna Łączek-Stuleblak
data: 16-01-2024
wytworzył: Katarzyna Łączek-Stuleblak
data: 16-01-2024
data: 16-01-2024
Dziennik zmian strony

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 16-01-2024 - Edycja treści
  • 06-04-2021 - Edycja treści
  • 27-05-2019 - Utworzenie treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 140