Deklaracja Dostępności
Bursa Szkolna Nr 12 w Łodzi zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony https://bs12lodz.bip.wikom.pl
- Data publikacji strony internetowej: 27 maja 2019.
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: 04 lutego 2020.
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem
- Niektóre pliki do pobrania są niedostępne cyfrowo.
- Niektóre pliki do pobrania są niedostępne cyfrowo – wyłączone z tego obowiązku schematy oraz skany.
Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja
Data sporządzenia deklaracji: 01 kwietnia 2020.
Data ostatniego przeglądu deklaracji: 29 marca 2024.
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej. Wyniki badania przedstawia raport z przeprowadzonej samooceny.
Skróty klawiszowe
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do: Katarzyna Łączek-Stuleblak
- e-mail - kontakt@bs12.elodz.edu.pl,
- telefon - 42 643 29 30.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:
- Imię Nazwisko — Dyrektor Generalny Przykładowego Urzędu,
- adres: ul. Przykładowa 12, 00-111 Przykład,
- e-mail: przykladowy-adres@email.gov.pl.
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich.
Pozostałe informacje
Aplikacje mobilne
Podmiot nie posiada aplikacji mobilnych
Dostępność architektoniczna
Wjazd na teren bursy ogrodzony - brama wjazdowa zamykana - otwarcie bramy domofon po lewej stronie przy furtce.
Nawierzchnia wokół budynków częściowo nierówna.
Parking na terenie bursy wyznaczone miejsce dla niepełnosprawnych.
Przy wejściu do budynku brak podjazdów dla osób niepełnosprawnych.
Wejście główne do budynku schody – 5 stopni.
Na terenie bursy znajdują się dwa mieszkalne budynki – wejście do budynków zamykane.
Budynek po prawej stronie od parkingu – domofon do drzwi po prawej stronie na ścianie.
Budynek po lewej stronie od parkingu – domofon do drzwi po lewej stronie na ścianie.
Budynki mieszkalne 6 kondygnacyjne bez wind i platform.
Budynek stołówki 2 kondygnacje bez wind i platform.
Brak toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych.
Brak możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu i online.
Do budynku można wejść z psem asystującym, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym, oraz okazaniu certyfikatu i zaświadczenia o wykonaniu wymaganych szczepień weterynaryjnych. Za szkody poczynione przez psa, odpowiada właściciel.
W przypadku zgłoszenia się osoby ze szczególną potrzebą (osoba z niepełnosprawnością ruchową, osoba niewidoma lub słabowidząca, osoba głuchoniema lub z inną potrzebą), portier informuje dyżurnego wychowawcę lub wyznaczonego pracownika placówki. Wychowawca lub wyznaczony pracownik rozpoznaje trudności w dostępności i dopasowuje określone działania.
Miejscem do udzielania informacji osobom ze szczególnymi potrzebami jest Budynek II ( drugi od bramy wjazdowej).