Sposób załatwiania spraw
Elektroniczna skrzynka podawcza
Zasady funkcjonowania sekretariatu bursy
- Sekretariat bursy czynny jest w godzinach:
- poniedziałek – piątek: 8.00 - 16.00
- tel: 42 643-29-30 wewnętrzny 11
- e-mail: kontakt@bs12.elodz.edu.pl
Sekretariat bursy przyjmuje podania, wnioski, pisma interesantów, udziela szczegółowych informacji dotyczących sposobu załatwiania spraw. Korespondencję można dostarczyć osobiście, drogą pocztową lub elektronicznie.
Sprawy są rozpatrywane z zachowaniem trybu i terminów zgodnych z Kodeksem Postępowania Administracyjnego. Wszystkie sprawy wpływające przekazywane są dyrektorowi bursy na bieżąco. Dyrektor podejmuje decyzje o kolejności i sposobie ich załatwiania. Ponadto pracownik sekretariatu bursy wykonuje zadania i inne polecenia zlecone przez dyrektora oraz wynikające z działalności statutowej bursy.
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 30-03-2021 - Edycja treści
- 29-03-2021 - Edycja treści
- 27-05-2019 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 174